برنامه های سالگرد شهادت دکتر چمران در سال 99

برنامه های سالگرد شهادت دکتر چمران با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور به شکل مجازی برگزار می گردد.

رئیس بنیاد شهید چمران اظهار داشت: امسال برنامه های سالروز شهادت شهید مصطفی چمران به سبب شیوع ویروس کرونا متفاوت است، هر سال برنامه هایی به مناسبت سالروز شهادت شهید چمران در شهرهای مختلف اعم از تهران و دهلاویه برگزار می شد و همچنین شب جمعه نزدیک به سالروز شهادت ایشان دعا کمیل و سخرانی در دهلاویه برگزار می شد و حتی در بدترین شرایط مانند طوفان شن سالروز شهادت شهید چمران در دهلاویه برگزار شد.

مهدی چمران افزود: امسال به سبب مشکلاتی اعم از شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز شهر خوزستان، برگزاری اجتماعات در سالروز شهادت شهید چمران صحیح نیست، پیشنهاداتی اعم از افزایش برنامه های هر صدا و سیما و فعالیت خبرگزاری ها در فضای مجازی در سالروز شهادت ایشان ارائه شده است.

همچنین متاسفانه به دلیل محدودیت هایی که در صفحه اصلی اینستاگرام برای بخش برنامه های زنده ایجاد شده صفحه دیگری بدین منظور شروع به فعالیت کرده است و در روز 31 خرداد ساعت 19.45 دقیقه به صورت زنده برنامه سالگرد قابل مشاهده می باشد. 

آدرس صفحه جدید : https://www.instagram.com/dr.mostafa.chamran

برنامه های مشخص شده به شرح ذیل می باشد ( تمامی برنامه ها به شکل مجازی می باشد)

  • 31 خرداد ساعت 15 - خبرگزاری تسنیم 
  • 30 خرداد ساعت 17 - خبرگزاری مهر
  • 31 خرداد ساعت 19.45 دقیقه - خبرگزاری فارس ( به صورت زنده از صفحه https://www.instagram.com/dr.mostafa.chamran قابل مشاهده می باشد)
  • 31 خرداد مصاحبه مطبوعاتی با حضور سردار حجازی جانشین فرماندهی سپاه قدس و مهدی چمران
  • 1 تیر ساعت 10 - فرهنگسرای ملل